Notícies del lloc
Olimpíada Química de Catalunya (2015)
Degut a la vostra bona acollida de l’olimpíada química dels darrers anys, enguany es continuarà fent en la XXVIII edició per als estudiants dels instituts de Batxillerat de l’Anoia, Bages, Berguedà i Solsonès a la UPC de Manresa (EPSEM)
Olimpíada Química de Catalunya 2014
Degut a la vostra bona acollida de l’olimpíada química, enguany es continuarà fent per als estudiants dels instituts de Batxillerat de l’Anoia, Bages, Berguedà i Solsonès a la UPC de Manresa (EPSEM)
Notícia important sobre mineria a la UE
D'aquí a 2020 es podrien crear fins a 30 milions de llocs de treball lligats a les matèries primes en tota la regió i, en conseqüència, apareixerien 40 noves professions.
1es Jornades sobre Mineria i Territori
Manresa 16 i 30 de juny i 7 de juliol del 2014
Curs d'Istram en Projectes de Carreteres
60 h - Del 27 de gener de 2014 al 7 febrer del 2014
35 anys de Química
La modelització geoquímica. Potencial, capacitat i limitacions
Conferència a càrrec de Cristina Domènech Ortí
Lectura de Tesi
El dia 31 el doctorand Víctor Barcons Xixons farà la lectura de tesi del Programa de Doctorat Recursos Naturals i Medi Ambient.
2a Jornada Tècnica Minera
Programa de la 2a Jornada Tècnica Minera que organitza la Càtedra Iberpotash per la mineria sostenible i que es farà a l'EPSEM el proper 8 de maig.
Accés al Màster Universitari en Enginyeria de Mines per Enginyers Tècnics de Mines.
darrera modificació: Abril 2013
RSS RSS  Sobre aquest web  Accessibilitat Departament d'Enginyeria Minera i Recursos Naturals.